Livrare şi retur

Livrare

Produsele comercializate sunt livrate folosind serviciile de curierat rapid Fan Courier sau Urgent Cargus sau de catre agentii de livrare ai companiei.

Termen de livrare:
Termenul de livrare este de 24-48 de ore lucrătoare de la data expedierii. Comenzile plasate pana la ora 15 sunt expediate in aceeasi zi.

Taxe de livrare:
Comenzile cu valoare mai mare de 300 lei beneficiază de livrare gratuită in aria de acoperire a serviciului de expedieri Fan Courier / Urgent Cargus.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mică de 300 lei este de 15 lei.

Toate produsele sunt livrate în ambalajul original al producătorului.
Valoarea totală a transportului va fi afişată în coşul de cumpărături înainte de plasarea comenzii.
Lista de mai jos cuprinde localitatile deservite de Fan Courier fara a plati taxa de kilometri parcursi extra:
 https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf

In cazul in care adresa dumneavoastra de destinatie nu se afla in lista de localitati deservite fara plata de kilometri exteriori, unul dintre operatorii nostri va va contacta pentru a va comunica numarul de kilometri exteriori calculati de Fan Courier si taxa de livrare corespondenta. In cazul in care taxa de livrare este prea mare, se poate stabili si livrarea prin Posta Romana.

Politica de returnare

Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau intervenţii neautorizate etc.

În cazul în care aţi plătit o taxă de transport atunci când aţi primit coletul, contravaloarea acesteia nu se mai returnează.

Operatorii noştri vă vor oferi suport în alegerea modalităţii de returnare şi vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Contravaloarea produsului comandat va fi rambursată în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

Rambursarea contravalorii produsului se va efectua prin transfer bancar într-un cont bancar furnizat de către consumator.